مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 16:202020-07-15اقتصادي

همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از آبان


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از آبان ماه انجام می‌شود، گفت: صندوقهای بازنشستگی جدیدی در کشور راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد شریعتمداری امروز در یک نشست خبری در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در باره مطالبات ثبت شده در سامانه فارس من در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان اظهار داشت: ما به بازنشستگان به صورت ویژه توجه می‌کنیم، چنانکه در باره همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری 6 هزار و 500 میلیارد تومان در بودجه امسال در نظر گرفته شد که 30 درصد به سمت همسان‌سازی حرکت کردیم.

وی افزود: با آقای نوبخت مذاکره کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که حقوق بازنشستگان کشوری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در همین ماه‌های آینده تا 90 درصد حقوق شاغلین برسانیم ولی به دو برابر 6 هزار و 500 میلیارد تومان برای این کار نیاز داریم.

وی افزود: امیدواریم با همت سازمان برنامه و خزانه بتوانیم تا آبان ماه همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهیم و این همسان سازی روی پایه حقوق می‌نشیند.

شریعتمداری درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز گفت: پس از 57 جلسه با بخش‌های مختلف دولت با دستور رییس جمهور که در سایه شفاف سازی اطلاعات تأمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از آبان

همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از آبان