مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 16:202020-07-15اجتماعي

پیش بینی رگبار و رعد و برق در برخی استان ها/ ارتفاعات تهران بارانی است


امروز و فردا برخی استان های کشور شاهد رگبار باران و وزش باد خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی، از استمرار بارش باران در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: امروز برای استان های واقع در شمال غرب، سواحل شمال، دامنه های جنوبی البرز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و اوایل شب در ارتفاعات کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و نقاطی از هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی افزود: امروز برای استان های واقع در ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

نقشینه از استمرار رگبار باران طی روز های آتی خبر داد و گفت: روز پنج شنبه در سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، استان های خراسان شمالی و مناطق شمالی خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب هرمزگان و همچنین مناطق مرکزی ایران در استان های یزد، اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می رود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: بنابر نقشه های هواشناسی روز جمعه برای نقاطی از شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، شمال شرق، ارتفاعات کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رگبار و رعد و برق در برخی استان ها/ ارتفاعات تهران بارانی است

پیش بینی رگبار و رعد و برق در برخی استان ها/ ارتفاعات تهران بارانی است