مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 14:452020-07-15پزشكي

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین اورژانس جنوب کشور در شیراز


مراسم کلنگ زنی احداث بزرگترین اورژانس جنوب کشور در شیراز به همت خیر سلامت فارس و با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیات همراه در بیمارستان نمازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، در این مراسم رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، اقدامی چنین خداپسندانه را در بحران کرونا و شرایط سخت اقتصادی ارزشمند دانست و گفت: این اقدام نه تنها در خدمت رسانی به مردم فارس، بلکه در بهبود خدمت رسانی به مردم استانهای همجوار و کشور نیز بسیار تاثیرگذار است، چرا که بیمارستان نمازی به مردم استانهای مختلف کشور به ویژه استانهای همجوار و جنوب کشور نیز خدمت رسانی می کند.

 مهرزاد لطفی با تقدیر از این خیر عرصه سلامت برای اقدامی نیک اندیشانه افزود: با ساخت اورژانس بیمارستان نمازی که به عنوان یکی از مهم ترین بیمارستان های خیرساز مادر در کشور محسوب می شود، گام بزرگی در عرصه سلامت مردم فارس و استانهای همجوار برداشته می شود.

او با اشاره به اینکه بیمارستان نمازی در ارایه خدمت های مختلف تخصصی درمانی، نه تنها در فارس و کشور، بلکه در عرصه بین الملل نیز مطرح است، اظهار کرد: یکی از مهمترین بخش های مهم و مطرح این بیمارستان، ارایه خدمت به بیماران اورژانسی و سرپایی در بخش اتفاقات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین اورژانس جنوب کشور در شیراز

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین اورژانس جنوب کشور در شیراز