مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-15اقتصادي

مرکز نگهداری بیماران اعصاب در استان مرکزی افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک زهرا امینی در حاشیه بهره برداری از مرکز بیماران اعصاب و روان همای سعادت در روستای احمدآباد همزمان با هفته بهزیستی اظهار کرد: این مرکز در زمینی به مساحت 4000 مترمربع دارای 100 مترمربع زیربنا احداث شده است و دارای ظرفیت نگهداری از 50 بیمار می باشد که با هزینه ای بالغ بر 100 میلیون تومان احداث شده است.

وی بیان داشت: مرکز توان بخشی و درمان بیماران روانی مزمن همای سعادت به صورت شبانه روزی با تعداد 10 نفر پرسنل فعالیت خود را همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی شروع کرد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در تشریح اهداف راه اندازی مراکز معلولان ذهنی بیان داشت: این اقدام در راستای ایجاد فرصت جهت ظرفیت سازی برای حضور جدی معلولان ذهنی برای مشارکت اجتماعی، تحصیلی و اشتغال است.

امینی با بیان اینکه بهزیستی در امور مراقبتی و توان بخشی و نگهداری بیماران روانی مزمن فعالیت های مؤثری را در سال های اخیر داشته است ادامه داد: تاکنون نزدیک به 3158 هزار پرونده برای بیماران روانی مزمن در بهزیستی استان مرکزی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه عمده ترین نهاد دولتی در جهت ساماندهی طیف آسیب پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است اضافه کرد: در حال حاضر تعداد 270 نفر از بیماران روانی مزمن از خدمات مرکز شبانه روزی بهزیستی استان مرکزی بهره مند می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نگهداری بیماران اعصاب در استان مرکزی افتتاح شد

مرکز نگهداری بیماران اعصاب در استان مرکزی افتتاح شد