مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-15اقتصادي

ایجاد مخزن 50 هزار تنی ذخیره روغن برای اولین بار در یزد


مدیر عامل شرکت غله استان یزد از ایجاد مخزن 50 هزار تنی ذخیره سازی روغن برای اولین بار در این استان به همت بخش خصوصی خبر داد و اظهار کرد: وضعیت ذخائر کالاهای اساسی در استان یزد به علت برخورداری از موقعیت جفرافیایی در مرکز استان و زیرساختهای حمل و نقلی مطلوب است.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت غله استان یزد از ایجاد مخزن 50 هزار تنی ذخیره سازی روغن برای اولین بار در این استان به همت بخش خصوصی خبر داد و اظهار کرد: وضعیت ذخائر کالاهای اساسی در استان یزد به علت برخورداری از موقعیت جفرافیایی در مرکز استان و زیرساختهای حمل و نقلی مطلوب است.

حمید پایدار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به ورود استان یزد به سرمایه گذاری برای ایجاد مخزن 50 هزار تنی روغن برای اولین بار در این استان، اظهار کرد: یزد با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی در مرکز کشور و شرایط زیست محیطی و اقلیمی برای این نوع سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی انتخاب شده به طوری که اکنون نیز فرایند این سرمایه گذاری در حال پیگیری و انجام است.

وی با بیان این که بیش از 90 درصد روغن خام کشور وارداتی است، گفت: روغن های سویا، آفتابگردان و پالم با نسبت های مختلفی از دیگر کشورها وارد کشورمان می شوند و در یک سری انبارهای موجود کشور که همگی در بنادر هستند، ذخیره سازی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مخزن 50 هزار تنی ذخیره روغن برای اولین بار در یزد

ایجاد مخزن 50 هزار تنی ذخیره روغن برای اولین بار در یزد