مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-15اقتصادي

جدا شدن شبکه آبیاری فضای سبز از آب شرب در 107 شهر استان اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: درحال حاضر اصفهان نخستین استان کشور است که در همه شهرهای آن شبکه آبیاری فضای سبز از آب شرب جدا شده است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: درحال حاضر اصفهان نخستین استان کشور است که در همه شهرهای آن شبکه آبیاری فضای سبز از آب شرب جدا شده است.

منصور شیشه فروش در جلسه راهکارهای مصرف بهینه آب که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، انتظامی، نظامی و فرهنگی برگزارشد؛ با بیان اینکه شهرداران و دهیاران به منظور مصرف بهینه آب باید در توسعه فضای سبز ازگونه گیاهان مقاوم به خشکی استفاده کنند، اظهار کرد: آبیاری فضای سبز باید به صورت قطره ای انجام شود تا از هدر رفت آب جلوگیری به عمل آید.

وی با تاکید بر لزوم تدوین پروتکل عملیاتی مصرف بهینه آب از سوی شرکت آبفا استان اصفهان، افزود: شرکت آبفا استان باید در کوتاه ترین زمان ممکن پروتکل عملیاتی مصرف بهینه آب در رابطه با بخش مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، اصناف، نیروهای نظامی و انتظامی، بخش خانگی و شهرداری تدوین و به مدیریت بحران استانداری اعلام کنند.

شیشه فروش با اشاره به تاسیس خانه فرهنگ آب و برق در استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به راه اندازی خانه فرهنگ آب و برق در استان اصفهان انتظار می رود این دو شرکت با تعامل و همکاری با یکدیگر راهکاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدا شدن شبکه آبیاری فضای سبز از آب شرب در 107 شهر استان اصفهان

جدا شدن شبکه آبیاری فضای سبز از آب شرب در 107 شهر استان اصفهان