مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-15ورزشي

اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی همچنان در شورای نگهبان


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت تصویب اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی توضیح داد.

- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت تصویب اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عبدالحمید احمدی، پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های همگانی که امروز (چهارشنبه) در آکادمی ملی المپیک برگزار و با انتخاب افشین ملایی همراه شد، اظهار کرد: خوشبختانه مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های همگانی با حضور و مشارکت تمامی اعضایی که از حق رای برخوردار بودند برگزار شد.

وی ادامه داد: در عین حال مشارکت فعال اعضای مجمع و کاندیداها را در این انتخابات مشاهده کردیم و تمامی دستورالعمل هایی که از مجمع انتظار می رفت رعایت شد و اعضای مجمع با دقت و صبر برنامه ارائه شده توسط کاندیداها را گوش کردند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در رابطه با اینکه آیا انتخاب ملایی از قبل قابل پیش بینی بود، اظهار کرد: این مسئله به فعالیت کاندیداها قبل از انتخابات مربوط می شود و این حق کاندیداها است که با اعضای مجمع انتخاباتی در ارتباط باشند و برنامه ها ونظرات خود را ارائه کنند و بتوانند نظر مثبت اعضا را به دست آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی همچنان در شورای نگهبان

اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی همچنان در شورای نگهبان