مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-15سياسي

گذر گوته شیراز مدیون دو فرهنگ متعالی شرق و غرب است


عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه گذر گوته مدیون دو فرهنگ متعالی شرق و غرب است، خواستار تسریع در روند بهسازی این محور تحت عنوان کوچه رندان در این کلانشهر شد.

- ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه گذر گوته مدیون دو فرهنگ متعالی شرق و غرب است، خواستار تسریع در روند بهسازی این محور تحت عنوان "کوچه رندان" در این کلانشهر شد.

لیلا دودمان در حاشیه بازدید از پروژه‎های انسان محور شهرداری شیراز و طرح بهسازی و زیباسازی گذرگوته(کوچه رندان) بر نقش فضاهای شهری پیاده محور در بهینه سازی تعاملات اجتماعی اشاره و اضافه کرد: در مرحله بالاتر گاهی ادبیات و هنر نیز به بیان ساختاری در محیط های شهری منجر می شوند که گذر گوته از جمله مواردی است که منبعث از ادبیات فکری حافظ شیرازی و گوته آلمانی نقش یک مدیوم فرهنگی تعالی بخش میان دو فرهنگ غربی و شرقی خواهد شد.

او ادامه داد: اگرچه با همکاری و مساعدت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس طرح مورد تایید قرار گرفته اما ضروری است مجموعه شهرداری شیراز با توجه به تکلیف شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر بهسازی و زیباسازی گذر گوته و نیز قولی که به شهروندان داده است نسبت به تسریع در عملیات اجرایی اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر گوته شیراز مدیون دو فرهنگ متعالی شرق و غرب است

گذر گوته شیراز مدیون دو فرهنگ متعالی شرق و غرب است