مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-15اقتصادي

طرح مرمت عمارت جنانی در مراحل پایانی است


مالک عمارت «جنانی» همدان با بیان اینکه طرح نهایی مرمت عمارت حداکثر تا اواسط مردادماه به اتمام می رسد، گفت: پس از تأیید این طرح توسط سازمان میراث فرهنگی فاز مرمت بنا آغاز می شود.

- ایسنا/همدان مالک عمارت جنانی همدان با بیان اینکه طرح نهایی مرمت عمارت حداکثر تا اواسط مردادماه به اتمام می رسد، گفت: پس از تأیید این طرح توسط سازمان میراث فرهنگی فاز مرمت بنا آغاز می شود.

علی جواهری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح اولیه عمارت جنانی تهیه و به تأیید سازمان میراث فرهنگی رسیده است، طرح نهایی نیز توسط مهندس طراح و زیر نظر میراث با هزینه مالک در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه به محض اینکه طرح نهایی مرمت آماده شود مرمت بنا را شروع می کنیم، اظهار کرد: تمامی مراحل کارشناسی توسط مهندس طراح لحاظ و استحکام بنا نیز سنجیده می شود.

جواهری ادامه داد: مهندس طراح تلاش می کند طرح مرمت هر چه سریع تر آماده شود اما ارائه طرح نهایی زمانبر است و به عنوان مثال هم اکنون مراحلی مانند سازه بنا در دست انجام است.

وی بیان کرد: در حال حاضر سه مرحله از طرح مرمت نهایی عمارت جنانی توسط سازمان میراث فرهنگی تأیید شده است و پس از طی شدن روند کار و انجام مراحل اداری مرمت بنا را شروع می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مرمت عمارت جنانی در مراحل پایانی است

طرح مرمت عمارت جنانی در مراحل پایانی است