مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-15بين الملل

وقتی دنیا در برابر تروریسم سازمان یافته آمریکا می ایستد


آمریکا با ترور وحشیانه، غیرقانونی و ظالمانه سردار سلیمانی حقوق بشر را طبق بند 4 ماده 2 منشور ملل متحد با افتضاح ترین شکل ممکن نقض کرد و صلح و امنیت بین المللی را به مخاطره انداخت.

- یک کارشناس روابط بین الملل گفت: آمریکا با ترور وحشیانه، غیرقانونی و ظالمانه سردار سلیمانی حقوق بشر را طبق بند 4 ماده 2 منشور ملل متحد با افتضاح ترین شکل ممکن نقض کرد و صلح و امنیت بین المللی را به مخاطره انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه شریفی، کارشناس روابط بین الملل در یادداشتی با عنوان وقتی دنیا در برابر تروریسم سازمان یافته آمریکا می ایستد نوشت: رژیم آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی، این اقدام کاملا تروریستی و غیرقانونی را دفاع از خود خواند و مدعی شد که به شهادت رساندن قاسم سلیمانی قانونی بوده، سخنی که در گزارش جدید سازمان ملل نادرست خوانده شد.

اگنس کالامار گزارشگر ویژه حقوق بشر، قتل های هدفمند و فراقضایی سازمان ملل متحد در این باره تصریح کرد: این قتل توجیهی نداشته است و آمریکا نتوانسته مدارک و شواهدی نشان دهد که از خطر فوری قاسم سلیمانی برای شهروندان آمریکایی حکایت و در نتیجه ترور کاروان خودروهای حامل او را توجیه کند.

قاسم سلیمانی مدیر استراتژیک ایران در عراق و سوریه بود، اما فقدان تهدید فوری از سوی او علیه جان کسی، موجب می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی دنیا در برابر تروریسم سازمان یافته آمریکا می ایستد

وقتی دنیا در برابر تروریسم سازمان یافته آمریکا می ایستد