مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-15سياسي

تخلف 18 هزار متری در یک بنای رودبار قصران/ امام جمعه: شهردار اهمال کرده است


امام جمعه رودبار قصران با اشاره به حجم تخلفات صورت گرفته در ساختمان جنجالی این شهر گفت: متأسفانه از لحظه رسانه ای شدن این پرونده شاهد اعمال هجمه های مختلف از یمین و یسار بوده ایم.

- حجت الاسلام سید محتبی حسنی امام جمعه رودبار قصران در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص تخلفات محرز یک بنای جنجالی در حال احداث در این شهر اظهار کرد: متأسفانه تخلفات ساختمانی محدود به همین مورد نیست و شاهد تخطی های دیگری نیز در سایر ساختمان ها هستیم.

وی ادامه داد: آن چیزی که این ساختمان را از بقیه متمایز می کند حجم تخلفات رخ داده در این ملک است به طوری که با آنکه مجوز ساخت 800 متر به مالک آن داده شده بود اما شاهد ساخت و ساز 19 هزار متر مربعی هستیم.

امام جمعه رودبار قصران با اشاره به فشارهای صورت گرفته برای نادیده شدن این تخلفات عنوان کرد: متأسفانه از لحظه رسانه ای شدن این پرونده شاهد اعمال هجمه های مختلف از یمین و یسار بوده ایم.

حجت الاسلام حسنی اضافه کرد: روز گذشته مدیرکل امور شورا استانداری تهران به اینجا آمدند و با اهمال شهردار پرونده را از رودبار قصران خارج کرده اند.

  امام جمعه رودبار قصران با بیان اینکه شورای شهر گذشته و شهردار سابق در انجام به وظیفه خود اهمال کرده بودند، یادآور شد: در مورد دیگری نیز  شاهد ساخت و سازی غیرمجاز در روی رودخانه و حری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف 18 هزار متری در یک بنای رودبار قصران/ امام جمعه: شهردار اهمال کرده است

تخلف 18 هزار متری در یک بنای رودبار قصران/ امام جمعه: شهردار اهمال کرده است