مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-15سياسي

تصویب موادی از لایحه «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت»


در جلسه اصلی کمیسیون لوایح هیئت دولت روند بررسی لایحه پیشنهادی قوه قضاییه با عنوان «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت» با تصویب تعدادی دیگر از مواد آن پیگیری و ادامه روند بررسی به جلسات آتی موکول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت دولت، در جلسه اصلی کمیسیون لوایح هیئت دولت که به ریاست علیرضا آوایی روز شنبه 21 تیر برگزار گردید، روند بررسی لایحه پیشنهادی قوه قضاییه با عنوان صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت با تصویب تعدادی دیگر از مواد آن پیگیری گردید و ادامه روند بررسی به جلسات آتی موکول شد.

با وجود پیشرو بودن جامعه ایرانی در حفظ کرامت زن نسبت به جوامع دیگر و غنای آموزه های دینی در حفظ امنیت روانی، جسمی زن و اصول مترقی قانون اساسی، برخی از اهداف مدنظر تاکنون محقق نشده است.

به همین دلیل، قوه قضاییه نسبت به تدوین لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت به منظور تحقق اصول و آرمان‏های قانون اساسی در جهت حفظ کرامت زنان و حمایت از آنان در برابر اقسام مختلف رفتارهای خشونت‏آمیزی که وضعیت و موقعیتشان را مورد خدشه قرار می‏دهد و تعیین ضمانت اجراهای مناسب و همچنین تمهید تدابیر لازم برای حمایت از زنان خشونت دیده یا در معرض خشونت، اقدام نموده و بواسطه وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب موادی از لایحه «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت»

تصویب موادی از لایحه «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت»