مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-15اقتصادي

رفع موانع عدم بازگشت ارز حاصل از صادرات و معرفی واحدهای دریافت کننده ارز دولتی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از مسوولان بانک مرکزی خواست مواردی که سبب عدم بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور می شود را برطرف کند.

- درخواست رییس پارلمان بخش خصوصی در استان از عبدالناصر همتی: رفع موانع عدم بازگشت ارز حاصل از صادرات و معرفی واحدهای دریافت کننده ارز دولتی ایسنا/سمنان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از مسوولان بانک مرکزی خواست مواردی که سبب عدم بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور می شود را برطرف کند.

علی اصغر جمعه ای 25 تیرماه در مراسم تجلیل از 17 واحد برتر و نمونه استان و یک پیشکسوت صنعت و معدن استان اظهار کرد: تولید و صادرات دو حلقه به هم پیوسته هستند و زنجیره اقتصاد با حضور این دو مولفه تکمیل خواهد شد.

این صادرکننده و فعال اقتصادی با اشاره به تخصیص ارز دولتی به برخی از واحدهای تولیدی در سطح کشور از بانک مرکزی درخواست کرد: واحدهای دریافت کننده ارز دولتی را معرفی کند.

این عضو اتاق ایران گفت: امروز موضوع ارز و بازگشت ارز حاصل از صادرات، یکی از دغدغه های جدی واحدهای تولیدی و صنعتی صادرکننده است.

وی با اشاره به اهمیت تولید و تولیدگران خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این جایگاه است که در تقویم ما، دو روز در سال به عنوان روز صنعت و معدن و روز صادرکنندگان نامگذاری شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع عدم بازگشت ارز حاصل از صادرات و معرفی واحدهای دریافت کننده ارز دولتی

رفع موانع عدم بازگشت ارز حاصل از صادرات و معرفی واحدهای دریافت کننده ارز دولتی