مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-15دانش

اقدامات قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا مازندران تشریح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی استان مازندران به تشریح فعالیت گروه های جهادی در خصوص کرونا پرداخته که بر این اساس در استان مازندران 36 گروه جهادی فعال برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می کنند که این گروه حدود هزار و 68 نفر از .

- بسیج دانشجویی استان مازندران به تشریح فعالیت گروه های جهادی در خصوص کرونا پرداخت که بر این اساس در استان مازندران 36 گروه جهادی فعال برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی استان مازندران به تشریح فعالیت گروه های جهادی در خصوص کرونا پرداخته که بر این اساس در استان مازندران 36 گروه جهادی فعال برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می کنند که این گروه حدود هزار و 68 نفر از افراد دانشگاهی و افراد محلات مختلف هستند.

گفتنی است از کل گروه های جهادی نزدیک به هزار و 100 نفر افراد دانشجو هستند و این دانشجویان در رشته های مختلف پزشکی، فنی و .

برای مقابله با ویروس کرونا در مازندران فعالیت دارند.

همچنین تاکنون حدود 120 هزار لیتر محلول ضدعفونی تولید و در بین مردم توزیع شده است، 2 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده دست هم توسط بچه های دانشگاه علوم پزشکی مازندران تهیه شده و در اختیار بیمارستان ها قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا مازندران تشریح شد

اقدامات قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا مازندران تشریح شد