مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-15سياسي

اسماعیل نجار: باید دعا کنیم که در تهران زلزله نیاید!


رییس سازمان مدیریت بحران کشور در مورد وقوع زلزله در پایتخت گفت: دعا کنید در تهران زلزله نیاید! براساس گزارشی که دوستان اعلام کردند، آمادگی تهران برای مقابله با زلزله با وجود همه اقدامات 18.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، اسماعیل نجار صبح امروز در جلسه ستاد محلی پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با حضور شهردار تهران، رییس شورای شهر تهران، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سایر نمایندگان دستگاه‌های مختلف اظهار کرد: بعد از زلزله دماوند و فیروزکوه، جلسه مفصلی با حضور کارشناسان موسسه ژئوفیزیک تشکیل دادیم تا رفتار مردم درارتباط این زلزله و گسل‌ها را بررسی کنیم همچنین پس از پایان هر زلزله و زلزله اخیر، گزارشی از مؤسسه ژئوفیزیک تهیه می‌شود که در پایان این گزارش مسئولان مربوطه در این موسسه یادآوری می‌کنند که زلزله خبر نمی‌کند و همواره باید آماده باشیم.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: براساس گزارشی که دوستان اعلام کردند آمادگی تهران برای مقابله با زلزله با وجود همه اقدامات 18.

8 درصد است همچنین این سؤال مطرح می‌شود در صورتی که زلزله در تهران اتفاق بیفتد، آیا نیرو‌های امدادی و اورژانسی می‌توانند از مسیر‌ها و خیابان‌های شهر تهران به محل‌های حادثه برسند یا خیر که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیل نجار: باید دعا کنیم که در تهران زلزله نیاید!

اسماعیل نجار: باید دعا کنیم که در تهران زلزله نیاید!