مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-15پزشكي

از همه ظرفیت بیمارستان های زنجان استفاده شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: کوچک ترین غفلت در رعایت پروتکل های بهداشتی، مردم را به چالش های جدی مواجه می کند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: کوچک ترین غفلت در رعایت پروتکل های بهداشتی، مردم را به چالش های جدی مواجه می کند.

پرویز قزلباش شامگاه روز گذشته (24 تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود، در رابطه با وضعیت استان از لحاظ شیوع ویروس کرونا و بیماران بستری در بیمارستان های استان، اظهار کرد: طی چند روز گذشته بیمارستان های شهرستان زنجان و ابهر تحت فشار شدیدی قرار داشتند به طوریکه همه تخت های بیمارستان های استان با همه ظرفیت های موجود مورد استفاده قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در مجموع از 1997 تخت موجود در بیمارستان های استان، 653 تخت به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است، افزود: بیشترین تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های استان، طی یک روز در هفته گذشته به ترتیب 130 نفر، 122نفر، 107 نفر، 106 نفر، 104 نفر و در نهایت 99 نفر بوده است.

این مسئول با بیان اینکه هر بیمار مبتلا به کرونای بستری شده حدود 6 روز باید در بیمارستان بستری شده و خدمات دریافت کند، تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت پایداری از لحاظ تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از همه ظرفیت بیمارستان های زنجان استفاده شده است

از همه ظرفیت بیمارستان های زنجان استفاده شده است