مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-15پزشكي

عادی سازی کرونا باعث اوج گیری بیماری شد / نه رهاسازی اصناف صلاح است نه تعطیلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ظفرقندی رییس سازمان نظام پزشکی در نشست خبری آنلاین گفت: نزدیک به شش ماه از زمان شیوع بیماری می گذرد و بیماری در اواخر فروردین کاهش یافت و به شرایط قابل قبولی رسید، - رییس سازمان نظام پزشکی گفت: عادی سازی کرونا باعث اوج گیری بیماری شد و دولت باید مساله سلامت را در اولویت قرار دهد تا اقتصاد هم به دنبال آن رونق بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ظفرقندی رییس سازمان نظام پزشکی در نشست خبری آنلاین گفت: نزدیک به شش ماه از زمان شیوع بیماری می گذرد و بیماری در اواخر فروردین کاهش یافت و به شرایط قابل قبولی رسید، ولی امروز مشاهده می کنیم که بیماری دوباره اوج گرفت و باید دلیل این موضوع بررسی شود به دلیل اینکه با ادامه این روند تعداد بیشتری از هموطنان را از دست خواهیم داد و از سوی دیگر باعث فرسایش جامعه پزشکی می شویم.

وی ادامه داد: نوع مواجهه با این بیماری مهم است به طور مثال کشور هایی مثل ویتنام، ژاپن و نیوزلند با روش های مناسب توانستند بیماری بیماری را کنترل کنند و در برخی کشور ها بیماری حذف شده است.

وی گفت: مدل برخورد برخی کشور ها مدل ناصحیح ایمنی جمعیتی است که نتایج این مدل خوب نبوده است، اما امروزه مشخص شده است که با این روش این بیماری در جامعه جهانی وجود خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی کرونا باعث اوج گیری بیماری شد / نه رهاسازی اصناف صلاح است نه تعطیلی

عادی سازی کرونا باعث اوج گیری بیماری شد / نه رهاسازی اصناف صلاح است نه تعطیلی