مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-15اقتصادي

فعالیت 36 بازرس برای کنترل بازار زنجان/ سهمیه آرد 16 نانوایی قطع شد


ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به برنامه عملیاتی زمانبندی شده در بازرسی های پیش بینی شده برای واحدهای صنفی و خدماتی در سطح استان، مقرر شده 12 هزار و 640 مورد بازرسی در مدت 3 ماهه و 25 هزار و 440 مورد بازرسی طی 6 ماهه سال صورت گیرد.

وی با بیان اینکه این بازرسی ها در قالب 22 تیم بازرسی در شهرستان های زنجان صورت خواهد گرفت، گفت: هم اکنون 36 بازرس در سطح استان وظیفه بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی را بر عهده دارند.

رییس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به تیم های تخصصی بازرسی عنوان کرد: هم اکنون تیم های تخصصی بازرسی در قالب سه تیم وظیفه بازرسی از نانوایی ها، مبارزه با قاچاق کالا و دریافت شکایات در ستاد خبری را بر عهده دارند.

فغفوری ادامه داد: 9 تیم در بخش نظارت در حال رصد حوزه های مصالح ساختمانی و محصولات فولادی، لوازم خانگی، آرد و نان، خودرو و خدمات عمومی، لاستیک سبک و سنگین، پتروشیمی و خدمات دولتی، نهاده های دامی و کشاورزی و نیز مشتقات نفتی و مواد غذایی هستند.

رییس سازمان صمت استان زنجان گفت: از خردادماه سال جاری که شاهد اصلاح قیمت نان در استان زنجان بودیم تاکنون یک هزار و 900 مورد بازرسی از نانوایی ها صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 36 بازرس برای کنترل بازار زنجان/ سهمیه آرد 16 نانوایی قطع شد

فعالیت 36 بازرس برای کنترل بازار زنجان/ سهمیه آرد 16 نانوایی قطع شد