مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-15ورزشي

سرنوشت صعود دست خودمان است/با کم تجربگی به بادران باختیم


سرپرست تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: در دیدار با بادران تهران، بازی را به کم تجربگی خودمان واگذار کردیم.

- ایسنا/مرکزی سرپرست تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: در دیدار با بادران تهران، بازی را به کم تجربگی خودمان واگذار کردیم.

وحید حکیمی در گفت و گو با ایسنا افزود: این بازی را خیلی خوب شروع کردیم و با دو گل از حریف پیش بودیم، اما محرومیت و مصدومیت چند بازیکن اصلی ما باعث شد در نیمه دوم نتوانیم تعویض های خوبی داشته باشیم و مجبور شدیم پنج بازیکن زیر 23 سال را وارد زمین کنیم.

حکیمی تصریح کرد: خیلی راحت می توانستیم حداقل یک امتیاز در این بازی کسب کنیم، اما وقتی بازیکنان ما متوجه نتایج تیم های آلومینیوم اراک و مس کرمان شدند، حملات زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند که متاسفانه روی یک ضد حمله، حریف از موقعیت استفاده کرد و گل سوم را به ثمر رساند.

وی ادامه داد: ما در این دیدار شایسته پیروزی پرگل هم بودیم ولی به بی تجربگی خودمان باختیم و امیدواریم با فراموش کردن این باخت، به دیدارهای بعدی فکر کنیم.

سرپرست تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در پایان اظهار کرد: هنوز سرنوشت صعود به لیگ برتر دست خودمان است و در دو دیداری که هفته آینده برابر نود در ارومیه و مس رفسنجان در ساوه خواهیم داشت، در صورت کسب شش امتیاز، بخش زیادی از مسیر صعود را طی خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت صعود دست خودمان است/با کم تجربگی به بادران باختیم

سرنوشت صعود دست خودمان است/با کم تجربگی به بادران باختیم