مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-15بين الملل

رنگ موهای ترامپ عوض شد!


رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه کنفرانسی خبری در باغ رز کاخ سفید با صحبت درباره طیفی از مسائل شامل بازار بورس، بازیابی اقتصادی و چین برگزار کرد؛ - رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه کنفرانسی خبری در باغ رز کاخ سفید با صحبت درباره طیفی از مسائل شامل بازار بورس، بازیابی اقتصادی و چین برگزار کرد؛ با این حال کاربران توییتر متوجه یک نکته غیرعادی در ظاهر دونالد ترامپ شدند.

به نظر می رسید که او رنگ جدیدی به موهایش زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، کاربران توییتر با دیدن تصاویر مربوط به این کنفرانس خبری در باغ رز کاخ سفید این پرسش را مطرح کردند که آیا دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به موهایش رنگ جدیدی زده است؟ در این کنفرانس خبری به نظر می رسید که رنگ موی ترامپ خاکستری است.

به این ترتیب کاربران توییتر پرسیدند، چرا رنگ موهای او مثل قبل زرد و نارنجی نیست؟ یکی از این کاربران پرسید: آیا تلویزیون رنگی من خراب شده و یا رییس جمهور چهل و پنجم آمریکا سرانجام دست از رنگ کردن موهایش به آن رنگ وحشتناک نارنجی برداشته است؟ تعدادی از کاربران اینترنتی سناریوهای مختلفی را برای توضیح اتفاقی که برای موهای این رییس جمهور 74 ساله آمریکا افتاده مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ موهای ترامپ عوض شد!

رنگ موهای ترامپ عوض شد!