مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-15دانش

سمینار بین المللی علمی- تخصصی تکواندو به صورت وبینار برگزار می شود


سیدنعمت خلیفه دبیر علمی سمینار بین المللی تخصصی تکواندو گفت: این سمینار به صورت آنلاین و با مشارکت مراکز معتبر بین المللی و حضور اساتید بزرگ داخلی و خارجی صاحب نظر در علوم ورزشی و تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین سمینار ملی و اولین سمینار بین المللی علمی تخصصی تکواندو به مناسبت روز جهانی تکواندو و با همکاری انجمن علمی مدیریت ورزش کشور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، 14 شهریورماه به میزبانی کشورمان و بصورت آنلاین برگزار می شود.

بر همین اساس، سیدنعمت خلیفه در خصوص برگزاری این سمینار علمی و تخصصی، اظهار داشت: براساس تفاهم نامه ای که با دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، انجمن علمی مدیریت ورزش ایران و دانشگاه علامه طباطبایی صورت گرفت، مقرر شد کار مشترکی با محوریت فرصت ها و چالش های همه گیری ویروس کرونا و مواردی که فدراسیون جهانی و فدراسیون تکواندو ایران با آن مواجه است، انجام شود و این سمینار برگزار شود.

دبیر علمی سمینار بین المللی تخصصی تکواندو ادامه داد: این سمینار با دیگر سمینارهایی که تا به امروز در فدراسیون های ورزشی برگزار شده، متمایز است.

چرا که دارای مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) است و این موضوع اهمیت دو چندانی به این سمینار می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار بین المللی علمی- تخصصی تکواندو به صورت وبینار برگزار می شود

سمینار بین المللی علمی- تخصصی تکواندو به صورت وبینار برگزار می شود