مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-15ورزشي

جدال حساس جنوبی های خوزستان با سرخ آبی های پایتخت


در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد و صنعت نفت آبادان به ترتیب رو در روی پرسپولیس و استقلال قرار می گیرند و شاگردان تارتار به مصاف نساجی خواهند رفت.

- ایسنا/خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد و صنعت نفت آبادان به ترتیب رو در روی پرسپولیس و استقلال قرار می گیرند و شاگردان تارتار به مصاف نساجی خواهند رفت.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور، از فردا 26 تیرماه به مدت دو روز برگزار می شود که در روز نخست آن، فولاد میهمان شاگردان گل محمدی است و در روز دوم نیز صنعت نفت در خانه از شاگردان مجیدی پذیرایی می کند و نفت مسجدسیلمان میهمان نساجی خواهد بود.

پرسپولیس – فولاد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فولاد در حالی این هفته باید به مصاف پرسپولیس برود که هنوز تکلیف خود را برای بازی در این دیدار نمی داند زیرا گفته می شود، نه تنها مبتلایان به کرونا در این تیم هنوز بهبود پیدا نکرده اند، بلکه نفرات جدیدی نیز به آمار قبلی مبتلایان فولاد به کرونا اضافه شده است و بر این اساس فولادی ها نمی دانند این دیدار برگزار می شود یا مجددا باید به قرنطیه بروند.

البته تیم فولاد از روز دوشنبه تمرینات خود را بدون حضور بازیکنان کرونایی برای جدال حساس با پرسپولیس که راه بسیاری از قهرمانی را طی کرده و حالا با خیالی راحت تر پا به میدان می گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال حساس جنوبی های خوزستان با سرخ آبی های پایتخت

جدال حساس جنوبی های خوزستان با سرخ آبی های پایتخت