مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-15اقتصادي

آزادسازی 21 هکتار از اراضی ملی شهرستان گناباد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناباد گفت: 215 هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان گناباد از دست متصرفان، آزادسازی شد.

- مجتبی محرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 215 هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان گناباد به ارزش تقریبی بالغ بر 43 میلیارد ریال از دست متصرفان، آزادسازی شد.

وی افزود: در نتیجه گشت های مستمر یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان گناباد، مشارکت شهروندان و آرا صادره از محاکم قضایی طی سال 97 تا 99، میزان 50 هکتار از اراضی ملی این شهرستان، رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

جلوگیری از تصرف 265 هکتار از اراضی ملی و دولتی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناباد گفت: با رویکرد فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم و جوامع محلی و رعایت اصل پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات در حوزه منابع طبیعی و با تلاش مأمورین یگان حفاظت، از تصرف 265 هکتار از اراضی ملی و دولتی جلوگیری شد.

محرابی با بیان اینکه در سه سال گذشته، 37 فقره پرونده تخلف در سطح 50 هکتار از اراضی ملی و دولتی، تشکیل و پیگیری شد، بیان کرد: منابع طبیعی به عنوان انفال و متعلق به عموم مردم است و همه باید نسبت به حفظ و نگهداری جنگل ها، مراتع و حوزه های آبخیز حساسیت به خرج دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 21 هکتار از اراضی ملی شهرستان گناباد

آزادسازی 21 هکتار از اراضی ملی شهرستان گناباد