مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-15سياسي

اد کن پول بگیر!


اگرچه شیوه های کسب درآمد در فضای مجازی روز به روز شکل تازه ای به خود می گیرند اما نباید فراموش کرد که برخی از از این شیوه ها با کلاهبرداری آمیخته شده و باید به یاد داشت هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیرد.

- احتمالا این روزها وقتی تلفن همراه و برنامه تلگرامتان را چک کنید به یکباره خواهید دید که عضو گروهی شده اید که چندین هزار نفر عضو دارد و نام گروه نیز چیزی شبیه به اد کن پول بگیر است! .

در این گروه ها باید به ازای اضافه شدن هر مخاطبی، تعدادی به این گروه اضافه کرد و بعدا شخصی که مثلا مدیر گروه است پیام واریز پول به ازای تعداد افراد اد شده در گروه را منتشر می کند.

همین موضوع عجیب اما وسوسه کننده بسیاری را امیدوار می کند که با فشردن یک دکمه و افزودن مخاطبان تلفن همراهش به این گروه مبلغی را دریافت کند اما فلسفه چنین گروه هایی چیست و آیا واقعا پولی برای افراد واریز می شود؟ سرهنگ مهدی دانش پور، رییس پلیس فتای استان کردستان در خصوص عضویت در گروه هایی که به اعضای خود وعده اد کن و پول بگیر را می دهند، هشدار داد .

وی افزود: گروه هایی در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند که با سوء استفاده از نام چند بانک معتبر برای اعضاء خود پیام می فرستند که چند نفر رو اد کنید و فلان مقدار پول بگیرید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اد کن پول بگیر!

اد کن پول بگیر!