مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-14پزشكي

وزن بدن دلیل بر سالم بودن افراد است؟


عضو هیئت علمی گروه علوم ورزشی دانشگاه مازندران گفت: بسیاری از افراد وزن را شاخص ترکیب بدن می بینند درست نیست، به عنوان مثال وزن فرد بر روی ترازو، - ایسنا/مازندران عضو هیئت علمی گروه علوم ورزشی دانشگاه مازندران گفت: بسیاری از افراد وزن را شاخص ترکیب بدن می بینند درست نیست، به عنوان مثال وزن فرد بر روی ترازو، 70 کیلوگرم است و قضاوتی بر سالم یا ناسالم بودن خود می کند.

سیداسماعیل حسینی نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ترویج سبک زندگی سالم در روزهای کرونایی، اظهار کرد: سبک زندگی سالم دارای جنبه های مختلف تغذیه ای، کاری، ورزشی، مسائل روحی و روانی، عاطفی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه در فعالیت های ورزشی و سبک زندگی سالم از نظر مکانیک بدن، یک فرد باید چه کاری انجام دهد تا سلامتش تضمین شود، تصریح کرد: بدون فعالیت بدنی مناسب افراد دچار ناهنجاری هایی می شود که در دراز مدت و با افزایش سن، ناراحتی ها و دردهایی را ایجاد کند.

عضو هیئت علمی گروه علوم ورزشی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه مشکلاتی چون دیسک کمر، ساییدگی مفاصل و مشکلاتی از این قبیل شود، گفت: فرد باید دو کار اساسی را انجام دهد که یکی از آنها دارا بودن ترکیب بدنی مناسب و دیگری، تقویت ساختار عضلانی و اسکلتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزن بدن دلیل بر سالم بودن افراد است؟

وزن بدن دلیل بر سالم بودن افراد است؟