مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:302020-07-14دانش

فرصتهای پسادکتری برای دانش آموختگان کل کشور در دانشگاه شیراز


رییس بنیاد نخبگان استان فارس از اعطای فرصت های پسادکتری دانشگاه شیراز به دانش آموختگان سراسر کشور خبر داد و گفت: این تسهیل با همکاری مجمع خیران نخبه پرور اعطا می شود.

- رییس بنیاد نخبگان استان فارس از اعطای فرصت های پسادکتری دانشگاه شیراز به دانش آموختگان سراسر کشور خبر داد و گفت: این تسهیل با همکاری مجمع خیران نخبه پرور اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب شریف در تشریح اقدامات انجام شده توسط این مجموعه با همکاری مجمع خیران نخبه پرور فارس، از ایجاد فرصت های پسادکتری برای دانش آموختگان مقطع دکتری خبر داد و گفت: این فرصت ها برای رشته های مختلف دانشگاه های کشور و برای فعالیت های پژوهشی در دانشگاه های شیراز است.

وی افزود: فرصت های ایجاد شده در قالب دوره پسادکتری یا تقاضامحور هستند؛ یعنی طرحی که بر اساس نیاز نهادهای دولتی یا غیردولتی در قالب قرارداد بین دانشگاه و نهاد مربوطه انجام می شود و یا دوره پسادکتری اولویت محور یعنی طرحی که بر اساس یکی از اولویت های پژوهشی در اسناد رسمی علم و فناوری کشور انجام می شود، به افراد مشمول اعطا می شوند.

شریف ادامه داد: دانش آموختگان دانشگاه ‎های سراسر کشور با توجه به سوابق علمی خود می توانند با بررسی دقیق و مطالعه شرایط هر کدام از فرصت های ایجاد شده، نسبت به انتخاب نوع پسادکتری مورد نظر اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتهای پسادکتری برای دانش آموختگان کل کشور در دانشگاه شیراز

فرصتهای پسادکتری برای دانش آموختگان کل کشور در دانشگاه شیراز