مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 12:402020-07-14سياسي

دستاوردهای ملی و منطقه ای نماز جمعه به خوبی بیان نشده است


متأسفانه دستاوردهای ملی و منطقه ای نماز جمعه تاکنون به خوبی احصا و بیان نشده و نیازمند فعالیت بیشتر در این زمینه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور و در جمع اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: این ستاد باید برای بازآفرینی هویت و نقش هدایتگری این آیین عبادی و سیاسی در آستارا و آشنایی بیشتر مردم با اثرات مثبت تریبون امام جمعه برنامه ریزی کنند.

وی افزود: جریان سازی برای تبیین نقش ارزنده نماز جمعه بخصوص برای قشر جوان باعث آشنایی و انس بیشتر این قشر با کارکردهای این آیین در عصر غیبت خواهد شد و دستگاه های فرهنگی و رسانه ها در این خصوص باید بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه دستاوردهای ملی و منطقه ای نماز جمعه تاکنون به خوبی احصا و بیان نشده است، گفت: باید نقش آن در کمک به دولتمردان و اقداماتی که از سوی نهاد نماز جمعه صورت می گیرد، در دستور کار اعضا باشد.

وی با اشاره به اینکه اعضای ستاد نماز جمعه در آستارا در دوره مبارزه با کرونا در تأمین معاش نیازمندان کارهای بزرگی انجام دادند و بیش از سایر دستگاه ها در این عرصه اثرگذار بودند، بر ضرورت اطلاع رسانی این خدمات مردم تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای ملی و منطقه ای نماز جمعه به خوبی بیان نشده است

دستاوردهای ملی و منطقه ای نماز جمعه به خوبی بیان نشده است