مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-14سياسي

چادر، نشان دهنده هیمنه زن است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: چادر زینت و نشان دهنده هیمنه بانوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری عصر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته عفاف و حجاب گفت: چادر نشانه ابهت بانوان و زینت و زیبایی آنان است.

وی ادامه داد: چادر قبل از اینکه حجاب و پوشش زن باشد، ابتدا هویت و شناسنامه مرد است که در قالب چادر، به عنوان محافظ یه دُر، نشان دهنده ابهت زنانگی است که هیمنه برخی از ویژگی های مردانگی نه نوع جنسیت بلکه قاطعیت و شجاعت را هم در اذهان تداعی می کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه چادر فقط زنانه نیست بلکه نشان دهنده غیرت مرد است، توضیح داد: مردان مرد همه عرصه های سخت در کارزار جنگ و مقابله با اهریمن و اجنبی و چه در دفاع از ناموس و وطن و سایر عرصه های مهم و سخت روزگار و آنان که افتخار شهادت نصیبشان شد، همه از لوای چادر با شرافت مادران و زنان سرزمینمان قد علم کردند.

انصاری خاطرنشان کرد: چادر مقدس و مایه افتخار و عزّت است، باید آن را مقدّس نامید؛ زیرا مقدّس ترین انسان ها که در مکتب تشیّع به اوج و به درجات الهی رسیدند، بلا شک در دامان زنان غیرتمندی پرورش یافتند که لحظه ای چادر از آنها جدا نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چادر، نشان دهنده هیمنه زن است

چادر، نشان دهنده هیمنه زن است