مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-14دانش

افزایش 2 برابری فعالیت انجمن های علمی دانشگاه علامه در سال 98


مدیر فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی از افزایش دو برابری فعالیت انجمن های علمی دانشجویی این دانشگاه در سال گذشته خبر داد و گفت: دانشکده های ارتباطات، - مدیر فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی از افزایش دو برابری فعالیت انجمن های علمی دانشجویی این دانشگاه در سال گذشته خبر داد و گفت: دانشکده های ارتباطات، روانشناسی و علوم تربیتی، علوم اجتماعی و ادبیات فارسی و زبان های خارجی به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را در این زمینه کسب کردند.

به.

گزارش ایسنا، محمد امیرپناهی گزارشی از عملکرد انجمن های علمی-دانشجویی از خرداد تا بهمن ماه 98 دانشگاه علامه طباطبایی ارائه داد و گفت: معاونت فرهنگی به عنوان یکی از معاونت های تاثیرگذار در دانشگاه مطرح است.

رسالت مهم آن ترویج و نهادینه کردن فرهنگ معطوف به علم اندوزی و دانایی است.

وی افزود: همه فعالیت ها نیازمند پیش زمینه هایی است که به مسئله فرهنگ ربط مستقیم پیدا می کند و چنانچه دانشجویان به خوبی در این مسیر قرار گیرند، شاهد موفقیت های زیادی در عرصه فعالیت های علمی، پژوهشی و آموزشی خواهیم بود.

در معاونت فرهنگی بخش های مختلفی از جمله انجمن های علمی-دانشجویی، نشریات، کانون های فرهنگی، هنری و مذهبی و تشکل های اسلامی که مخاطب اصلی آن دانشجویان هستند، فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری فعالیت انجمن های علمی دانشگاه علامه در سال 98

افزایش 2 برابری فعالیت انجمن های علمی دانشگاه علامه در سال 98