مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:352020-07-14اقتصادي

فتاح: زندان جای محکومان هزار میلیاردی است


رییس بنیاد مستضعفان همزمان با آغاز فرایند آزادی 2574 زندانی جرائم مالی غیرعمد، با همت بنیاد مستضعفان، نسبت به پرداخت وام قرض الحسنه به خانواده زندانیان نیازمند و فراهم کردن بستر اشتغال و مهارت آموزی در زندان های کشور اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سید پرویز فتاح در بازدید از زندان تهران‌بزرگ همزمان با شروع فرایند آزادی 2574 زندانی جرائم غیرعمد توسط بنیاد مستضعفان اظهار کرد: هفته گذشته و به دنبال توافقی که با سازمان زندان‌ها انجام شد، بنیاد مستضعفان تمامی زندانیان جرائم غیرعمد کمتر از 50 میلیون تومان را آزاد کرد.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: بر همین اساس، بنیاد مستضعفان با اختصاص 50 میلیارد تومان، زمینه آزادی 2574 زندانی جرائم غیرعمد زیر 50 میلیون تومانی را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از زندانیان بدلیل محرومیت و استضعاف در زندان هستند و بنیاد مستضعفان نسبت به این محرومین احساس وظیفه می‌کند گفت: افراد آزاد شده همگی جزو محکومین جرائم غیرعمد و مالی بودند که متوسط محکومیت این افراد، کمتر از 20 میلیون تومان است و در میان آنها ما فردی را هم داریم که تنها به خاطر 11 میلیون تومان در زندان بود؛ یعنی به اندازه یک سکه بهار آزادی و امروز خوشبختانه آزاد می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح: زندان جای محکومان هزار میلیاردی است

فتاح: زندان جای محکومان هزار میلیاردی است