مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-14اقتصادي

دیوان سالاران عامل عدم تعادل بازار خودرو


صنعت خودروسازی ایران در نیم سده تازه سپری شده فرازها وفرودهای شگفت انگیزی را به چشم دیده که هرکدام از این رخدادها برای پس افتادگی ان کافی بودهاست.

با این همه این صنعت به دلیل وجود تقاضای موثر و فزاینده در بازار داخلی و نیز بردباری های خانواده بزرگ خودروسازان هنوز نفس می کشد و راه خروج میلیاردها دلا ارز را مسدود کرده است.

بدون چون وچرا همه از جمله مدیران ارشد و هزاران مدیر و تکنیسین و کارگزار در این صنعت خرسند می شوند که بتوانند گامهای بلندی برای افزایش کیفیت آن برداشته و رضایت مصرف کنندگان را افزایش داده وبر ماندگاری صنعت بیفزایند.

اما واقعیت این است که عوامل محیطی در سطح ملی و در سطح دستگاهها و سازمانهای دیوان سالارانه که شمارشان اندک هم نیست راه را ناهموار کرده و برابعاد گیج شدگی ها می افزایند.

به طور مثال درحالی که باید قیمت گذاری خودرواز سوی کارخانه ها انجام شود ونباید از مدیران سلب اراده و آزادی شود اما با فضا سازی ها این آزادی انتخاب از سوی دیوان سالاران از خودرو سازان سلب شده است.

اما این همه مصیبت نیست بلکه دیوان سالاران برای اینکه به نقش و کار سازمانی خود اهمیت دهند رفتارهای عجیبی نشان می دهند که آسیب آن در آخر کار به مصرف کنندگان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان سالاران عامل عدم تعادل بازار خودرو

دیوان سالاران عامل عدم تعادل بازار خودرو