مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-14بين الملل

توافق نظامی ایران-سوریه و پیام هایی که به همراه دارد


یک روزنامه لبنانی در تحلیلی به پیام های مختلف توافق نظامی ایران و سوریه پرداخته و آن را زنگ هشداری برای رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

- یک روزنامه لبنانی در تحلیلی به پیام های مختلف توافق نظامی ایران و سوریه پرداخته و آن را زنگ هشداری برای رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمهوری اسلامی ایران و سوریه اخیرا توافقی نظامی امضا کردند، روزنامه الاخبار لبنان در تحلیلی در این رابطه نوشت: بی شک پیام های توافق همکاری فراگیر نظامی میان ایران و سوریه با تمام مسائل پیرامونش به تصمیم گیرندگان سیاسی و امنیتی اسراییل رسید و اتخاذ و یا عدم اتخاذ موضع مشخص از سوی مسئولان رسمی درباره این مساله، این مفهوم را تغییر نمی دهد.

در این گزارش آمده است: همانگونه که اعلام شد توافق نظامی که علی ایوب، وزیر دفاع سوریه و محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران امضا کردند بر مساله تقویت همکاری های نظامی و امنیتی میان نیروهای مسلح و تداوم هماهنگی میان آنها تاکید دارد.

کم ترین چیزی که بعد از این توافق به ذهن رهبران دشمن رسید این است که ایران و سوریه قصد دارند گام های دیگری نیز اتخاذ کنند و این توافق تل آویو را نگران کرده است زیرا می تواند سطح روابط نظامی و راهبردی تهران و دمشق را گسترش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق نظامی ایران-سوریه و پیام هایی که به همراه دارد

توافق نظامی ایران-سوریه و پیام هایی که به همراه دارد