مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-14اقتصادي

برخورد جدی با محتکران و گران فروشان در گرمسار/ تشدید نظارت ها


فرماندار گرمسار با تأکید بر لزوم تشدید نظارت ها در مراکز عرضه کالاها گفت: با محتکران و گران فروشان در این شهرستان برخورد جدی و قانونی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید رجایی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار گرمسار به میزبانی فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه رصد وضعیت بازار و برنامه ریزی برای تأمین و توزیع اقلام اساسی از مهم ترین وظایف این کارگروه است، اظهار داشت: در شرایط فعلی شاهد چندین مورد گران فروشی در برخی واحدهای تجاری و صنفی بودیم که جلوگیری از این امر نیازمند تشدید نظارت ها در مراکز عرضه کالا است.

وی بابیان اینکه برخورد جدی با محتکران و گران فروشان در دستور کار بازرسان تعزیرات و اصناف قرار گیرد، تصریح کرد: بازرسی و نظارت بر فروشگاه های زنجیره ای در مورد گران فروشی، عدم ارائه برگ خرید فروش، عدم درج قیمت، قیمت گذاری نامتعارف، ارائه تخفیف های صوری و بر بررسی دلایل افزایش قیمت برخی کالاها از دیگر چالش های مهمی است که باید در این راستا پیگیری شود.

فرماندار گرمسار با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ و مجموع تدابیر صورت گرفته در بازار این کالا افزود: به منظور تنظیم بازار عرضه تخم مرغ در سطح شهرستان از طریق تشکل های مربوطه، اقداماتی صورت گرفته که در کنترل خرید و توزیع تخم مرغ که روند شتابانی به خود گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با محتکران و گران فروشان در گرمسار/ تشدید نظارت ها

برخورد جدی با محتکران و گران فروشان در گرمسار/ تشدید نظارت ها