مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-14سياسي

کارخانه نوآوری البرز راه اندازی می شود


در ماه های اخیر تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری البرز با معاون محترم علمی و فناوری رییس جمهور امضا شد و این امکان مهم بزودی به سرانجام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز در بازدید از فعالیت شرکت های دانش بنیان در موقوفه عقیق کرج که روز سه شنبه با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور صورت گرفت، گفت: این مکان پس از 80 سال در شرایط سخت تحریم ها، پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی و با اهتمام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای حضور شرکت های دانش بنیان و مرکز نوآوری اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: در چهل روز اخیر این دومین حضور ثمربخش اوقاف و امور خیریه کشور در البرز جهت اقدامات تولیدی و دانش بنیان است.

شهبازی با اشاره به اینکه البرز قطب علم و فناوری است، گفت: در ماه های اخیر تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری البرز با معاون محترم علمی و فناوری رییس جمهور امضا شد و این امکان مهم بزودی به سرانجام می رسد.

وی افزود: فاز اول کارخانه نوآوری البرز تا قبل از شروع پاییز امسال به بهره برداری می رسد و باغ عقیق نیز می تواند برای حضور و پویایی شرکت های دانش بنیان البرز عرصه ای مناسب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نوآوری البرز راه اندازی می شود

کارخانه نوآوری البرز راه اندازی می شود