مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-14پزشكي

تشریح پروتکل های بهداشتی آزمون ها


معاون بهداشتی وزارت بهداشت پروتکل های بهداشتی در زمان اجرای برگزاری آزمون های سراسری را تشریح کرد و گفت: برگزار نشدن کنکور آسیب روحی و روانی به جوانان می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، دکتر علیرضا رییسی در نشست مجازی با خبرنگاران در پاسخ به خبرگزاری مهر درباره پروتکل های بهداشتی اجرای آزمون ها و کنکور سراسری گفت: در ارتباط با کنکور یک مسئله ای که مهم است این است که تعداد زیادی از افراد با این موضوع مرتبط هستند و برای کنکور آماده می شوند.

وی گفت: کنکور چند جنبه دارد و باید آن را جامع تر ببینیم و تنها به برگزاری آزمون و اجرای پروتکل های بهداشتی محدود نمی شود.

همه افراد به نوعی تجربه کنکور را دارند.

خود کنکور یک عامل استرس زا است و این بچه هایی که داوطلب کنکور هستن مانند دونده ماراتن باید خودش را آماده کند و زمان بندی کند و انرژی اش را باید تقسیم بندی کند.

رییسی افزود: فردی که می خواهد کنکور بدهد آن را به نوعی برنامه ریزی می کند.

درس خواندن کنکور یک کار طلاقت فرسا است و اگر خیلی هم بخواهیم آن را کش بدهیم و طولانی کنیم و بگوییم اصلا برگزار نمی شود جوانان از نظر روحی روانی آسیب می بینند.

پروتکل های بهداشتی جدید برای برگزاری آزمون ها وی یادآور شد: قبلا پروتکل های بهداشتی برای برگزاری آزمون ها را ابلاغ کردیم اما در پروتکل های جدید برای حفظ و صی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح پروتکل های بهداشتی آزمون ها

تشریح پروتکل های بهداشتی آزمون ها