مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-14پزشكي

انجام 20 هزار زایمان در آب


معاون درمان تامین اجتماعی استان از انجام 20 هزار زایمان در آب در بیمارستان های تامین اجتماعی زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان معاون درمان تامین اجتماعی استان از انجام 20 هزار زایمان در آب در بیمارستان های تامین اجتماعی زنجان خبر داد.

جواد عابدی پیش از ظهر امروز (24 تیر) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی، با بیان اینکه حدود 52 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، اظهار کرد: 540 هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و حدود 950 نفر از پرسنل در بخش درمانی این اداره کل مشغول خدمت رسانی هستند و خدمات درمانی تامین اجتماعی در دو بخش دولتی و خصوصی به بیمه شدگان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در بخش درمان مستقیم، تامین اجتماعی استان در دو بیمارستان با 217 تخت فعال و دو درمانگاه تخصصی و یک پلی کلینیک و دو درمانگاه عمومی در حال خدمت رسانی است، افزود: در حوزه خدمات درمانی تامین اجتماعی در بخش غیرمستقیم نیز حدود 567 نفر از مراکز درمانی خصوصی، طرف قرارداد با سازمان بوده و خدمات خود را ارائه می دهند.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته حدود 18 هزار و 258 نفر در این مجموعه تحت درمان مستقیم تامین اجتماعی استان بستری شده و حدود 7365 مورد عمل جراحی انجام گرفت، تصریح کرد: حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 20 هزار زایمان در آب

انجام 20 هزار زایمان در آب