مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-14حوادث

دستگیری اعضای باند سرقت به عنف 35 تن شمش سرب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش گزارشی از وقوع سرقت به عنف از یک کارخانه در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان آشتیان، به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گفت.

وی افزود: در بررسی های مقدماتی پلیس، مشخص شد که در نیمه شب افرادی ناشناس با سر و صورت پوشیده وارد کارخانه شده و با تهدید دو نگهبان شرکت، 35 تن شمش های سرب را بارگیری کرده و با دو دستگاه خودروی کامیون از محل خارج کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی، با اشاره به تشکیل تیمی تخصصی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان و پلیس شهرستان آشتیان ادامه داد: با بهره گیری از سامانه های هوشمند پلیسی و در تحقیقاتی شبانه روزی محل اختفای اعضای این باند در یکی از روستاهای شهرستان قم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی عملیات دستگیری آنان آغاز شد.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: در عملیات هایی جداگانه، 4 نفر از اعضای این باند سرقت دستگیر و دو دستگاه خودروی کامیون و بسیاری از شمش های سرقت شده از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان ادامه داشتن تحقیقات تکمیلی پلیس در این پرونده خاطرنشان کرد: اموال کشف شده از سارقان به کارخانه بازگردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند سرقت به عنف 35 تن شمش سرب

دستگیری اعضای باند سرقت به عنف 35 تن شمش سرب