مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-14اقتصادي

669 پرونده تخلف در طرح تشدید بازرسی بازار گیلان تشکیل شد


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به تشدید بازرسی از بازار استان، گفت: در قالب این طرح 669 پرونده به ارزش بیش از شش میلیارد ریال تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد درویش کردار، اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی از بازار گیلان با هدف برخورد با تخلفات و سودجویان در عرصه اقتصادی و تشدید اقدامات نظارتی، با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی در بازه زمانی 27 خرداد الی 12 تیرماه امسال، در سراسر استان برگزار شد.

درویش کردار با اشاره به اینکه در قالب این طرح از 12 هزار و 214 واحد اقتصادی اعم از تولیدی، توزیعی، انبار و سردخانه و واحدها عمده فروشی، خرده فروشی و خدماتی بازرسی به عمل آمد، افزود: از این تعداد 738 عنوان تخلف در قالب 669 پرونده به ارزش بیش از شش میلیارد ریال به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی در ادامه در مورد تعداد بازرسی ها و ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده از سوی بازرسان سازمان صمت و بازرسان اتاق اصناف، گفت: از مجموع بازرسی های انجام شده تعداد هفت هزار و 790 مورد معادل 65 درصد توسط بازرسان سازمان صمت و مابقی معادل 35 درصد توسط بازرسی اصناف انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به تأثیر مشارکت مردمی در طرح تشدید بازرسی ها، بیان کرد: واحد ستاد خبری و مشارکت مردمی سازمان در ایام طرح مذکور 298 گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

669 پرونده تخلف در طرح تشدید بازرسی بازار گیلان تشکیل شد

669 پرونده تخلف در طرح تشدید بازرسی بازار گیلان تشکیل شد