مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-14اقتصادي

2500 هکتار از حریم شهرها به ساخت مسکن اختصاص می یابد


بین وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی توافقی صورت گرفته تا بیش از 2500 هکتار زمین در حریم شهرها در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا رضایی کوچی در حاشیه جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در این جلسه بحث پروژه های عمرانی بررسی شد و علیرغم محدودیت های مالی، این پروژه ها در اقصی نقاط کشور فعال هستند و وزارت راه و شهرسازی پای کار است.

وی بیان کرد: در این جلسه با وزیر راه و شهرسازی توافق شد که برای سال آینده حتما پروژه های عمرانی انجام می شود از این رو منابع مالی را افزایش می دهیم و ظرفیت های بخش خصوصی و نقدینگی کشور هم در راستای تقویت پروژه های عمرانی به کار گرفته می شوند.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه چهار نفر از نمایندگان مجلس سوالات خود از وزیر راه و شهرسازی را مطرح کردند که پس از شنیدن پاسخ های اسلامی، همه آنان قانع شدند.

رضایی کوچی با اشاره به اینکه مسکن یکی از اولویت های مجلس است، گفت: متاسفانه زمین در کشور ما بسیار گران است و به دنبال تامین زمین ارزان و مناسب هستیم.

وی افزود: بین وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی توافقی صورت گرفته مبنی بر اینکه بیش از 2500 هکتار زمین در حریم شهرها در اختیار وزارت راه و شهرسازی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 هکتار از حریم شهرها به ساخت مسکن اختصاص می یابد

2500 هکتار از حریم شهرها به ساخت مسکن اختصاص می یابد