مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-14بين الملل

رویترز مدعی شد: گفتگو محرمانه تهران-واشنگتن درباه تاج الدین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکی از کاربران توییتر و فعال در حوزه بین الملل در حساب خود نوشت: خبرگزاری رویترز مدعی شد آزادی قاسم تاج الدین، - ویترز گزارش داد آزادی قاسم تاج الدین در واکنش به اقدام ایران در آزادی نزار زکا تبعه لبنانی-آمریکایی و سام گودوین وبلاگ نویس آمریکایی که در سوریه بازداشت شده بود، صورت پذیرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، یکی از کاربران توییتر و فعال در حوزه بین الملل در حساب خود نوشت: خبرگزاری رویترز مدعی شد آزادی قاسم تاج الدین، زندانی لبنانی که در سال 1395 به جرم حمایت مالی از حزب الله در مراکش دستگیر و پس از انتقال به ایالات متحده به 5 سال حبس محکوم شده بود در نتیجه گفتگو های محرمانه تهران و واشنگتن رقم خورده است.

این کاربر در ادامه نوشت: قاسم تاج الدین هفته گذشته در حالی با استقبال گرم دوستدارانش وارد بیروت شد که از مدت حبس وی 2 سال دیگر باقی مانده بود اما مقامات امریکایی مدعی شدند تاج الدین را به سبب خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در زندان های این کشور عفو نموده اند.

این کاربر در انتها نوشت: ویترز گزارش داد آزادی قاسم تاج الدین در واکنش به اقدام ایران در آزادی نزار زکا تبعه لبنانی-آمریکایی و سام گودوین وبلاگ نویس آمریکایی که در سوریه بازداشت شده بود، صورت پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز مدعی شد: گفتگو محرمانه تهران-واشنگتن درباه تاج الدین

رویترز مدعی شد: گفتگو محرمانه تهران-واشنگتن درباه تاج الدین