مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-14ورزشي

تراکتور با موتور خاموش گلزنی به سهمیه آسیایی می رسد؟


چهار مهاجم این فصل تراکتور حتی نتوانستند یک سوم گل‌های این فصل این تیم را به ثمر برسانند و این یعنی موتور گلزنی تراکتور 98-99 خوب کار نمی‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، تنها دو گل زده در سه بازی بعد از تعطیلات کرونایی لیگ برتر نشان از خط حمله ضعیف تراکتور و کمبود خلاقیت در خط هافبک این تیم است.

خط هافبکی که به خاطر دیر اضافه شدن شجاعی و دژاگه به تمرینات این تیم، گویی یتیم شده است و احسان حاجی‌صفی مجبور است به تنهایی بار خلاقیت خط هافبک تراکتور را به دوش بکشد.

آمار نسبتا ضعیف تراکتور در گل زده نسبت به سایر مدعیان نشان از ضعف این تیم در خط حمله دارد و نه دنیزلی و نه الهامی هنوز نتوانسته‌اند راه حل مناسبی برای فرار از این موضوع پیدا کنند.

تراکتور در مجموع 27 بازی لیگ برتر و جام حذفی که در این فصل به میدان رفته، تنها 34 گل به ثمر رسانده است و این یعنی میانگین 1.

25 گل در هر بازی که برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود یا حداقل مجوز حضور در بازی‌های آسیایی را بگیرد، چندان آمار جالبی نیست.

نکته بدتر در خصوص خط حمله تراکتور، آمار ضعیف گلزنی مهاجمان این تیم است.

سرخ‌های تبریز در این فصل از چهار مهاجم نوک یعنی ساسان انصاری، عکاشه حمزاوی، کوین فورچونه و محمدرضا آزادی بهره بردند که دو مهاجم خارجی و گران‌قیمت این تیم آمار بدتری نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور با موتور خاموش گلزنی به سهمیه آسیایی می رسد؟

تراکتور با موتور خاموش گلزنی به سهمیه آسیایی می رسد؟