مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-14بين الملل

شیوع کرونا در یگان جاسوسی سایبری اسراییل


رسانه های اسراییلی از شیوع کروناویروس در یگان 8200 وابسته به نیروی اطلاعات نظامی ارتش اسراییل که تخصص آن جاسوسی سایبری است، خبر داده و اعلام کردند که 100 سرباز و فرمانده این یگان به کرونا مبتلا شده اند.

- رسانه های اسراییلی از شیوع کروناویروس در یگان "8200 " وابسته به نیروی اطلاعات نظامی ارتش اسراییل که تخصص آن جاسوسی سایبری است، خبر داده و اعلام کردند که 100 سرباز و فرمانده این یگان به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کانال 13 تلویریون اسراییل در گزارشی اعلام کرد که بیش از 100 سرباز و فرمانده در یگان اطلاعاتی 8200 به کرونا مبتلا شده و صدها تن دیگر نیز قرنطینه شده اند.

خبرنگار نظامی کانال 13 اظهار داشت: یگان 8200 از مهم ترین یگان های ارتش اسراییل است که اکثریت مطلق داده های اطلاعاتی را در اختیار تل آویو قرار می دهد و تخصص آن جاسوسی سایبری است.

این یگان مهم و بزرگ که ماموریت های بسیاری برعهده دارد، این روزها با شیوع کرونا دست به گریبان است و بیش از یکصد سرباز و فرمانده این یگان به این ویروس مبتلا شده اند، این امر منجر به قرنطینه و بیماری بسیاری از نیروهای یگان 8200 نه فقط در پایگاه مرکزی این نیروها در غلیلوت بلکه در دیگر پایگاه متعلق به این یگان اطلاعاتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا در یگان جاسوسی سایبری اسراییل

شیوع کرونا در یگان جاسوسی سایبری اسراییل