مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-14سياسي

تشریح راهبردهای تقویت توان و دیپلماسی دفاعی توسط وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که وزیر دفاع در جلسه امروز کمیسیون راهبردهای تقویت توان دفاعی کشور، دیپلماسی دفاعی و تعامل با کشورهای همسایه و دوست را تشریح کرد.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که وزیر دفاع در جلسه امروز کمیسیون راهبردهای تقویت توان دفاعی کشور، دیپلماسی دفاعی و تعامل با کشورهای همسایه و دوست را تشریح کرد.

ابوالفضل عمویی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه با حضور امیر حاتمی؛ وزیر دفاع برگزار شد که در آن به موضوعات مختلف مرتبط با حوزه دفاع و فعالیت های این وزارتخانه پرداخته شد.

وی افزود: امیر حاتمی راهبردهای تقویت توان دفاعی کشور را ارائه کرد و مروری بر تهدیدهای عمومی که جمهوری اسلامی را تهدید می کند، داشت.

همچنین راهبردهای این وزارتخانه و مجموعه نیروهای مسلح برای تقویت توان دفاعی کشور بیان شد که از جمله آن حفظ و تقویت توان بازدارندگی از طریق فعالیت های نیروهای مسلح است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: امیر حاتمی به موضوع همکاری های دفاعی کشور و تقویت دیپلماسی دفاعی اشاره ای داشت و درباره تعاملات حوزه دفاعی کشور با کشورهای همسایه و دوست مثل چین و روسیه گزارشی ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح راهبردهای تقویت توان و دیپلماسی دفاعی توسط وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی

تشریح راهبردهای تقویت توان و دیپلماسی دفاعی توسط وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی