مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-14سياسي

مزیت های استان باید در زندگی مردم نمایان باشد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مزیت ها و ظرفیت هایی که مدام برای چهارمحال و بختیاری برشمرده می شود باید در زندگی مردم استان خودش را نشان دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

مزیت های استان باید در زندگی مردم نمایان باشد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این جلسه با بیان اینکه مزیت ها و ظرفیت هایی که مدام برای چهارمحال و بختیاری برشمرده می شود باید در زندگی مردم استان خودش را نشان دهد، گفت: زمانی به این مزیت ها می بالیم که مردم اثر آن ها را در زندگی حس کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسائل فرهنگی در این استان نیازمند نگاه بلندتری است، اظهار داشت: زیرساخت صنایع تبدیلی، محورهای مواصلاتی، شرکت های دانش بنیان و .

باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: پایان پروژه بن-بروجن نیازمند کار جهشی است.

2200 میلیارد تومان اعتبار برای 46 طرح در چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی نیز در این جلسه با بیان اینکه 46 طرح در این سفر مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: دو هزار و 200 میلیارد تومان اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت های استان باید در زندگی مردم نمایان باشد

مزیت های استان باید در زندگی مردم نمایان باشد