مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-14سياسي

ثبت نام دوره نوزدهم مسابقات مهارت در فارس


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس گفت: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در 35 رشته همزمان با سراسر کشور و با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا، - ایسنا/فارس مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس گفت: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در 35 رشته همزمان با سراسر کشور و با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا، به صورت غیرمتمرکز و غیر همزمان و منوط به تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا برگزار می شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس گفت: ثبت نام داوطلبان شرکت در مسابقه ملی مهارت از 22 تیر آغاز شده است و داوطلبان می توانند به شکل غیرحضوری در این رویداد نام نویسی کنند.

حشمت کوشکی 24 تیر در جمع خبرنگاران گفت: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت استان فارس در 35 رشته و همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کوشکی با یادآوری اینکه برگزاری این مسابقات به دلیل شرایط شیوع کروناویروس، غیرمتمرکز و غیرهمزمان بوده و تابع تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونا است، گفت: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

او ادامه داد: هدف از این رقابت ها ترویج مهارت، افزایش توان مهارتی نیروی کار تا سطح جهانی و شناسایی نقاط قوت آموزش های مهارتی، آشنایی مربیان با سطح استاندارد آموزش مهارت جهانی و تکنولوژی نوین، بسترسازی برای اجرای آموزش های پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دوره نوزدهم مسابقات مهارت در فارس

ثبت نام دوره نوزدهم مسابقات مهارت در فارس