مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-14سياسي

رییس سازمان محیط زیست قول داده برای انتقال آب اقدام نشود


رییس سازمان حفاظت محیط زیست قول داده است که تا پایان این دولت، اقدامی در خصوص انتقال آب از استان خوزستان و به ویژه تونل بهشت آباد انجام نشود.

- ایسنا/خوزستان رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: رییس سازمان حفاظت محیط زیست قول داده است که تا پایان این دولت، اقدامی در خصوص انتقال آب از استان خوزستان و به ویژه تونل بهشت آباد انجام نشود.

سیدکریم حسینی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پروژه تونل انتقال آب بهشت آباد اظهار کرد: در جلسه ای که چند روز پیش با رییس سازمان حفاظت محیط زیست داشتیم، دغدغه ها و مطالبات مجمع نمایندگان در خصوص انتقال آب و به ویژه تونل انتقال آب بهشت آباد مطرح شد.

وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست مکاتبه هایی با وزارت نیرو در خصوص انتقال آب داشته است که این مکاتبات از آقای کلانتری دریافت شد که به عنوان گزارش، آن ها را ارائه خواهیم کرد.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص توقف طرح انتقال آب بهشت آباد تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست پذیرفته است در نامه ای کتبی به وزارت نیرو اعلام کند که طرح انتقال آب بهشت آباد مجوز زیست محیطی ندارد و در این زمینه مکاتباتی نیز انجام شده است.

حسینی بیان کرد: آقای کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست قول داده است که تا پایان این دولت، اقدامی در خصوص انتقال آب از استان خوزست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان محیط زیست قول داده برای انتقال آب اقدام نشود

رییس سازمان محیط زیست قول داده برای انتقال آب اقدام نشود