مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-14اقتصادي

احداث 200 مرکز فرهنگی مذهبی توسط بنیاد برکت در سال جاری


معاون عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت با اعلام این خبر که بنیاد برکت در سال جاری 200 مرکز فرهنگی مذهبی را در سراسر کشور به بهره برداری می رساند، - افزود: با افتتاح و آغاز به کار این 200 مرکز شامل مسجد، حسینیه، مصلی، خانه عالم و دارالقرآن، تعداد مراکز فرهنگی مذهبی بنیاد در کشور به 1400 مرکز می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهجوری در این باره اظهار کرد: بنیاد برکت در سال 1398 نیز در ساخت و تکمیل 200 مرکز فرهنگی مذهبی مشارکت داشته است.

وی با اشاره به تعهد بنیاد برکت مبنی بر ساخت 1510 مرکز فرهنگی مذهبی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور تصریح کرد: بنیاد برکت برای ساخت این 1510 مرکز فرهنگی مذهبی 1550 میلیارد ریال اعتبار را پیش بینی و هزینه کرده است.

معاون عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت با تاکید بر این که این مراکز فرهنگی مذهبی در تمامی استان های کشور احداث شده یا در حال ساخت است، گفت: استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و مازندران به ترتیب دارای بیشترین سهم از پروژه های فرهنگی مذهبی بنیاد برکت هستند.

مهجوری با اشاره به فعالیت های بنیاد برکت در حوزه ساخت مراکز فرهنگی مذهبی کرد: توجه و رسیدگی به امور فرهنگی از دغدغه های همیشگی مقام معظم رهبری و جزو اولویت های مهم نظام و هم چنین ستاد اجرایی فرمان حضرت اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 200 مرکز فرهنگی مذهبی توسط بنیاد برکت در سال جاری

احداث 200 مرکز فرهنگی مذهبی توسط بنیاد برکت در سال جاری