مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-14سياسي

ظریف: چینی ها پیش نویس خود را بر مبنای پیش نویس ما ارائه کردند


وزیر امور خارجه پس از حضور در جلسه کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه به پیشنهاد رییس کمیسیون تصمیم گرفته شد که یک کمیته کاری بین بخش اقتصادی وزارت امور خارجه و این کمیسیون برای تشویق صادرات تشکیل شود.

- وزیر امور خارجه پس از حضور در جلسه کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه به پیشنهاد رییس کمیسیون تصمیم گرفته شد که یک کمیته کاری بین بخش اقتصادی وزارت امور خارجه و این کمیسیون برای تشویق صادرات تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد ظریف پس از شرکت در نشست کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه خوبی امروز با اعضای کمیسیون صنایع داشتیم، نزدیک به سه ساعت بحث تخصصی و کاری در حوزه دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه صورت گرفت و ما در این جلسه تلاش کردیم چالش ها و مسائلی که در حوزه دیپلماسی اقتصادی با آن روبرو هستیم را بیان کنیم و همچنین وظایف وزارت امور خارجه در این حوزه.

این دیپلمات عالی رتبه کشورمان ادامه داد: دوستان در کمیسیون سوالات خوبی را مطرح کردند، پیشنهادات و تذکرات خوبی از سوی دوستان ارائه شد و بعد از ارائه توضیحات، رییس کمیسیون پیشنهاد داد که یک کمیته کاری بین بخش اقتصادی وزارت امور خارجه به مسئولیت معاونت اقتصادی وزارت خارجه و این کمیسیون - به منظور تشویق صادرات و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: چینی ها پیش نویس خود را بر مبنای پیش نویس ما ارائه کردند

ظریف: چینی ها پیش نویس خود را بر مبنای پیش نویس ما ارائه کردند