مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-14فناوري

روستای میرزاحصاری لالجین به شبکه فیبرنوری پیوست


سرپرست مخابرات منطقه همدان از پیوستن روستای میرزاحصاری لالجین به شبکه فیبرنوری خبر داد و گفت: 5 هزار و 500 متر حفاری در دل سنگ برای اتصال این روستا به فیبرنوری انجام شد.

- محمدعلی گرزین امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان به فعالیت ها و اقدامات انجام شده در سطح شهرستان بهار پرداخت و اظهار کرد: اجرای پروژهای توسعه ای و زیرساختی، انجام فیبر نوری، ارتقای پهنای باند اینترنت اکثر نقاط شهرستان و توسعه کابل از جمله کارهای صورت گرفته توسط اداره مخابرات شهرستان بهار بوده است.

وی به 5 هزار و 500 متر حفاری در دل سنگ برای اتصال روستای میرزاحصاری شهر لالجین به فیبرنوری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شبکه فیبرنوری، با سرعت زیاد، راه خود را در استان همدان باز کرده و پیش می رود.

سرپرست مخابرات منطقه همدان  با بیان اینکه امروزه دیگر این فناوری نه تنها مهمان محسوب نمی شود، بلکه به عنوان یک فناوری بومی مورد استفاده قرار می گیرد خاطرنشان کرد: درهمین راستا با توجه به اینکه منطقه میرزا حصاری در حومه شهر لالجین، دارای آنتن دهی ضعیف تلفن همراه بود و اینترنت خانگی منطقه هم چنگی به دل نمی زد، استفاده از فیبرنوری برای آن مطرح و به سرعت مصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای میرزاحصاری لالجین به شبکه فیبرنوری پیوست

روستای میرزاحصاری لالجین به شبکه فیبرنوری پیوست