مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-14سياسي

خدمات دستگاه دولتی متناسب با رتبه بندی به دفاتر پیشخوان واگذار می شود


مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری با بیان اینکه ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان پس از پایان تیر ماه برای مدت کوتاهی تمدید خواهد شد، - شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه خدمات دستگاه دولتی متناسب با رتبه بندی به دفاتر پیشخوان واگذار می شود، گفت: به علت اینکه تعدادی از دفاتر پیشخوان در ورود به سامانه برای ثبت اطلاعات با مشکلات فنی روبه رو بوده اند، مهلت ثبت اطلاعات پس از پایان تیر ماه برای مدت کوتاهی تمدید خواهد شد.

* واگذاری خدمات دستگاه دولتی متناسب با رتبه بندی وی افزود: بعد از پایان رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی خدمات دستگاه ها و ارگان ها متناسب با رتبه بندی به دفاتر واگذار می شوند.

* دفاترپیشخوان باید در سامانه اطلاعات خود را ثبت کنند حی شاد تصریح کرد: در فرصت باقیمانده دفاتر باید در سامانه اطلاعات خود را ثبت کنند.

در حال حاضر ما در سراسر کشور دارای 6936 دفتر پیشخوان شهری و 22 دفتر روستایی هستیم که همه آنها دارای استانداردهای مورد نیاز هستند.

این در حالی است که سنجه های نظارت ارزیابی توسط کمیسیون وزارت ارتباطات برای این دفاتر ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دستگاه دولتی متناسب با رتبه بندی به دفاتر پیشخوان واگذار می شود

خدمات دستگاه دولتی متناسب با رتبه بندی به دفاتر پیشخوان واگذار می شود